Divendres 22 de setembre de 2017

Delegat

Mn. Jaume Angelats

Equip Diocesà

Srs. Josep M. Blanco, Joan Cabero, M. Carme Panella, Maria Serra i Mònica Thomàs.

Finalitat i objectius

Fomentar les relacions amb els membres i els grups de les religions que no estan incloses sota el nom cristià i també amb els qui d'alguna manera estan dotats de sentit religiós.

Procurar que es desenvolupi de manera adequada el diàleg amb els seguidors d'altres religions, i afavorir diverses formes de relació amb ells.

Promoure estudis i reunions perquè en resultin la recíproca coneixença i estima i perquè, mitjançant un treball comú, sigui promoguts la dignitat de l'home i els seus valors espirituals i morals.

Conrear en particular el diàleg amb les diverses cultures, per tal que la civilització de l'home s'obri cada vegada més a l'Evangeli, i els qui cultiven les ciències, les lletres i les arts se sentin reconeguts per l'Església com a persones al servei de la veritat, de la bonesa i de la bellesa.

Estructura/organigrama

Dr. Jaume Angelats