bisbat de girona
imatge fons top

Informa't de tota l'activitat diocesana

Diumenge 02 de juny de 2013

Celebració del Corpus a la catedral

Solemnitat del Corpus a la catedral. A les 19 hores, solemne missa major, tot seguit sortirà la processó del Santíssim per la porta principal de la catedral i baixant l'escalinata arribarà fins a la basílica parroquial de Sant Feliu on, cap a les 20.30, es farà una pregària d'adoració i acabarà la processó amb la benedicció del Santíssim i la reserva. La celebració serà presidida pel nostre bisbe Francesc. A l'interior de la catedral i en la resta del recorregut de la processó hi haurà diverses catifes de flors confeccionades per les Confraries de Setmana Santa de Girona.
Historial
imatge fons bottom