Dimarts 22 de setembre de 2020

Nou canal informatiu diocesà a través de WhatsApp

El Bisbat de Girona compta, des d'aquesta setmana, amb un nou canal informatiu diocesà. Es tracta d'una llista de difusió de WhatsApp, a través de la qual es difonen les principals notícies diocesanes, així com altres informacions d’interès de l’Església a Girona. Amb la posada en marxa d’aquest mitjà, el bisbat amplia la seva presència digital en la seva aposta per millorar la comunicació entre la institució i la societat. La iniciativa se suma als altres canals en els quals el bisbat hi és present, com el Telegram, les xarxes socials Facebook, Instagram, Twitter i YouTube, o el butlletí electrònic setmanal que s'envia cada divendres.

Com subscriure’s al canal informatiu de WhatsApp?

1. Afegir el número 682014604 a l'agenda de contactes (Es pot guardar com a Llista Bisbat Girona). Compte: si no s'afegeix no es podran rebre els missatges..

2. Enviar un missatge de WhatsApp a aquest nou contacte. Cal escriure ALTA i el nom i cognom.

* L'usuari es pot donar de baixa en qualsevol moment enviant BAIXA en aquest mateix número.
** En tractar-se d'una llista de difusió i no d'un grup, la resta de subscriptors no poden saber qui en forma part i, per tant, no es pot enviar cap missatge als altres usuaris.