bisbat de girona
imatge fons top PROVAAAAA

Informa't de tota l'activitat diocesana

Diumenge 05 de juny de 2016

Celebració dels 900 anys de la consagració de l’església parroquial de Sant Esteve d’Olot

Actes amb motiu dels Nou-cents anys de la consagració de l’església parroquial de Sant Esteve d’Olot. A les 10.30 conferència a càrrec de l’historiador Josep Murlà. A les 12, missa solemne concelebrada, presidida per Mons. Francesc Pardo Artigas, bisbe de Girona. Cants a càrrec de la Coral de la Llar de Pensionistes, dirigida per Rosa M. Fluvià. Edició i cant dels goigs de sant Esteve (text de Mn. Dídac Faig, música de Mn. Lluís Solà). A les 13 hores visita al Museu-Tresor.
Historial
imatge fons bottom PROVAAAAA