Agenda diocesana

Informa't de tota l'activitat que es duu a terme a la diòcesi

Dissabte 14 de maig de 2016

Centenari de l’inici d’activitats de l’Institut secular de les Operaries Parroquials

Centenari de l’inici d’activitats de l’Institut secular de les Operàries Parroquials. A les 12, a l’església parroquial de Santa Maria dels Turers de Banyoles, el bisbe Francesc presidirà la celebració de l’Eucaristia. La litúrgia serà animada pel Cor de Teatre. A les 17 hores a la finca Casa Nostra, salutació de l’alcalde de Banyoles, Miquel Noguer, i a continuació taula rodona titulada: “Magdalena Aulina, insigne dona de Banyoles” moderada per la periodista Paloma Gómez Borrero amb Alba Dini (sociòloga), P. Josep M. Blanquet (postulador de la causa de canonització), Irene Rigau (pedagoga), Roser Juncà (testimoni) i Pina Milana (directora general). Al final, exhibició de l’Esbart Dansaire de Fontcoberta.