Agenda diocesana

Informa't de tota l'activitat que es duu a terme a la diòcesi

Dimecres 14 de maig de 2014

Jornada Diocesana de la Pastoral del Turisme

Jornada diocesana de la Pastoral de Turisme al monestir de Sant Pere de Rodes amb el lema: “La promoció del turisme cultural: el monument de Sant Pere de Rodes”. Després de la presentació del nostre bisbe Francesc i d’entre altres activitats: Conferència “Sant Pere de Rodes, el monument i la seva història”, a càrrec de Joan Badia (historiador), taula rodona sobre la importància de la promoció del turisme cultural (amb Dani Font –del Centre de Difusió Cultural del Bisbat de Vic-, Jaume Oller dels Amics del Camí de Sant Jaume, Josep Maria Cervera –alcalde de Port de la Selva- i Dolors Vidal –degana de la Facultat de Turisme de la UdG) i una altra conferència sobre la “Importància de la promoció, edició i difusió del turisme cultural i religiós” a càrrec de Xavier Espasa (director de l’Agència Catalana del Turisme). Abans del dinar, el nostre bisbe Francesc presidirà la “Pregària de la Santa Creu”. Inscripcions 35 euros (inclou el dinar). Més informació: 972 41 27 20 (Olga)