bisbat de girona
imatge fons top PROVAAAAA

Informa't de tota l'activitat diocesana

Dimecres 17 de maig de 2017

Jornada diocesana de Pastoral del Turisme

Jornada diocesana de Pastoral del Turisme a Besalú. A la sala gòtica de la Cúria Reial. De 10.30 fins després de dinar. D’entre altres activitats, a les 11 conferència del periodista i escriptor Martí Gironell, “Besalú com a vila històrica i turística”. A ¼ d’1, taula rodona sobre la “Importància i promoció del turisme religiós” amb Sílvia Planas (Patronat del Call de Girona), Dani Font (Catalonia Sacra), Mireia Tresseres (guia turística) i un membre del Patronat de Turisme Costa Brava-Pirineus de Girona. Després, cloenda a càrrec del bisbe de Girona, Francesc Pardo.
Historial
imatge fons bottom PROVAAAAA