Agenda diocesana

Informa't de tota l'activitat que es duu a terme a la diòcesi

Dijous 17 de maig de 2018

Jornada sobre “La diversitat religiosa i la mort”

“La diversitat religiosa i la mort”. Presentaran l'acte Jaume Angelats, delegat diocesà de diàleg interreligiós i membre de Vivàriu Gerisena; Enric Vendrell, Director General d'Afers Religiosos de la Generalitat; Eduard Berloso, Vicealcalde i regidor de Sostenibilitat, Medi Ambient, Participació, Seguretat i Cooperació de l'Ajuntament de Girona; i Josep París, Director Desenvolupament Corporatiu Grup Mémora. A continuació tindrà lloc la conferència "La mort i l'oblit" a càrrec de l'escriptor Antoni Puigverd. Després es farà una taula rodona de testimonis i experiències de les tradicions religioses. Al final es farà una presentació breu del manual "Duellum" de cerimònies funeràries de les diverses tradicions religioses i espirituals, a càrrec de Francesc Torradeflot, director de l'Associació UNESCO per al Diàleg Interreligiós. L’acte començarà a les 6 de la tarda a la sala d’actes del Casal Bisbe Cartañà de Girona.