Agenda diocesana

Informa't de tota l'activitat que es duu a terme a la diòcesi

Dijous 30 de juny de 2011

Jornades nacionals de Patrimoni Cultural de l’Església

Jornades nacionals de Patrimoni Cultural de l’Església. Sala de Graus, Facultat de Lletres de la UdG.
D’entre altres: a les 10, “Una biblia para una rey: la Biblia de San Luis de la catedral de Toledo” (Dr. Ramon Gonzálvez Ruiz, doctor en història medieval). A les 11 “La narración bíblica del coro de la Catedral de Jaén” (Dr. Francisco Juan Martínez Rojas, degà del capítol de la catedral de Jaen), “El programa bíblico de la azulejería dels siglo XVII del Hospital e Iglesia del Cristo de Zalamea de la Serena de Badajoz” (Dr. Francisco tejada Vizueta, delegat diocesà per al Patrimoni de Mèrida-badajoz), “Catalonia Sacra” (Dra. Dolors Vidal, Dr. Marc Sureda i Sr. Dani Font). A les 13, “La palabra revelada en las nuevas imágenes” (Dr. Luis Melis Reverte, membre de la delegació de Patrimoni de València). A les 20, missa a l’església de Sant Pere de Besalú presidida pel bisbe de Zamora, Mons. Gregorio Martínez Sacristán.

programa

Calendari