Agenda diocesana

Informa't de tota l'activitat que es duu a terme a la diòcesi

Dilluns 06 de maig de 2013

Taula Rodona: "La Renda Garantida Ciutadana: és la solució?"

Taula Rodona a les 19 hores a Càritas Diocesana de Girona (Pl. de la Mercè): "La Renda Garantida Ciutadana: és la solució?", amb la participació de Víctor Rios, historiador, investigador al Centre d'Estudis dels Moviments Socials (CEMS) de la Universitat Pompeu Fabra; Antoni Vilà, llicenciat en dret i doctor en pedagogia, investigador a l'Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona i Mercè Darnell, treballadora social i antropòloga, responsable de l'Àrea de Programes i Serveis de Càritas Diocesana de Barcelona. Modera: Paco Pardo, responsable del Programa d'Acollida de Càritas Diocesana de Girona. Adreçada a: Voluntariat de Càritas, professionals i públic en general.