Agenda diocesana

Informa't de tota l'activitat que es duu a terme a la diòcesi

Dimecres 11 de maig de 2016

Trobada diocesana de Pastoral del Turisme

- Trobada diocesana de Pastoral del Turisme: “Turisme sostenible.. A partir de les 10 i fins a les 14 hores. Ponència a càrrec de Josep M. Mallarach (director del curs de postgrau a la UdG sobre valors i significats espirituals de la Nartura) sobre els “Santuaris, monestirs, llocs i camins d’interès religiós o espiritual en els espais naturals del bisbat de Girona” i taula rodona sobre “Projectes de sostenibilitat” amb Jordi Sargatal (director general del grup Mascort de turisme sostenible), Jaume Dulsat (alcalde de Lloret de Mar), Jaume Fàbrega (periodista) i Albert Pla (arquitecte). La presentació de la trobada anirà a càrrec de Mn. Jordi Reixach (delegat episcopal de turisme del Bisbat de Girona) i la clourà el bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo. Lloc de la trobada: Hotel Guitart de Lloret de Mar.