bisbat de girona
imatge fons top PROVAAAAA

Informa't de tota l'activitat diocesana

Dimecres 08 de maig de 2013

Trobada diocesana de Turisme

Trobada diocesana de Turisme sota el lema “El turisme religiós, itinerari de fe” a l’hotel Carlemany de Girona. Des de les fins 10 fins a les 17 hores. D’entre altres coses: benvinguda del nostre Bisbe i conferències de José A. Donaire (Doctor de la Facultat de Turisme de la UdG), Martí Sabrià (gerent de la Unió d'Hostaleria i Turisme Costa Brava Centre), Josep M. Mauri (Vicari episcopal del Bisbat d’Urgell) i Mn. Joan Naspleda (delegat episcopal de patrimoni del Bisbat de Girona). Preu de la trobada: 35 euros (inclou el dinar i visita guiada a la basílica de Sant Feliu). Acte obert a tothom.
Historial
imatge fons bottom PROVAAAAA