bisbat de girona
imatge fons top PROVAAAAA

Consells i delegacions

Ensenyament i Fundació de l'Escola Cristiana

MISSIÓ DE LA DELEGACIÓ És la Delegació que té per objectiu ajudar a l’Ordinari Diocesà en les tasques que fan referència a l’educació en l’àmbit de l’escola. Tasques que li són encomanades: Proposar a l’administració educativa els professors de Religió Catòlica perquè exerceixin a l’escola pública i vetllar per la seva formació permanent. Participar en la Titularitat de les escoles diocesanes en el marc de la legislació vigent i executar en les mateixes les orientacions del bisbe de la diòcesi.

DOCUMENTS:

Baremació docents de Religió Catòlica
Dades estadístiques 2018/19

Delegat episcopal: Pere Micaló

Equip: M. Àngels Lidon, Carme Pinatella (Espai de reflexió per a docents cristians), Pere Pórtulas.

Plaça del Vi, 2 Tel 972 41 27 20 Fax 972 41 28 72 17004 Girona

ensenyament@bisbatgirona.cat

Horari d'atenció

Dimarts i dijous de 10 a 13 hores.

imatge fons bottom PROVAAAAA
ACCEPTAR