bisbat de girona

Consells i delegacions

Ensenyament i Fundació de l'Escola Cristiana

MISSIÓ DE LA DELEGACIÓ
És la Delegació que té per objectiu ajudar a l’Ordinari Diocesà en les tasques que fan referència a l’educació en l’àmbit de l’escola. Tasques que li són encomanades: Proposar a l’administració educativa els professors de Religió Catòlica perquè exerceixin a l’escola pública i vetllar per la seva formació permanent. Participar en la Titularitat de les escoles diocesanes en el marc de la legislació vigent i executar en les mateixes les orientacions del bisbe de la diòcesi.

DOCUMENTS:

Baremació docents de Religió Catòlica

Estadístiques Ensenyament Diòcesi

Estdístiques Ensenyament Escola Pública

Estadístiques Ensenyament Escola Pública Gràfics per Comarques

Estadístiques Ensenyament Escola Pública Gràfics per Arxiprestats

Hacia un nuevo currículum de Religión Católica

Delegat episcopal: Pere Micaló

Equip: Isabel Castelló, M. Àngels Lidon, Carme Pinatella (Espai de reflexió per a docents cristians), Pere Pórtulas.

Plaça del Vi, 2
17004 Girona
Tel 972 41 27 20

ensenyament@bisbatgirona.cat

Horari d'atenció

Dimarts i dijous de 10 a 13 hores.

imatge fons bottom PROVAAAAA
ACCEPTAR