Consells i delegacions

Mitjans de Comunicació Social

La Delegació episcopal de Mitjans de Comunicació Social del Bisbat de Girona (des del novembre de 2020, Oficina de Comunicació) es va crear el 1965 i té la missió la comunicació interna i externa de l’Església de Girona. Ho fa a través d’iniciatives pròpies i donant suport a les que realitzen diferents entitats de la diòcesi. També es proposa conscienciar els fidels i la societat en general de la importància dels mitjans de comunicació social i és l'organisme que canalitza la relació del Bisbat de Girona amb els mitjans de comunicació.

L'Oficina de Comunicació del Bisbat de Girona produeix:

Full Parroquial / Programes de ràdio “Església Viva” i “El Mirall” / Revista diocesana “El Senyal” / Espai audiovisual "Temps d’Església" / Pàgina web / Xarxes socials

Delegat episcopal: Xavier Roca
Equip: Víctor Gay, redacció; Àngel Rodríguez, redacció

Col·laboradora: M. Àngels Lidón
Consell de redacció revista El Senyal: Xavier Roca (director), Josep Casellas, Víctor Gay, Dolors Puigdevall, Susanna Quintana, Àngel Rodríguez i Dani Vivern.
Col·laboradors Temps d'Església (TV): Dracvisió SL, Eduard Llinàs i Carles Callís

Adreça

Plaça del Vi, 2