Dijous 15 de juliol de 2010

Nomenaments

El bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo, ha signat en data de 15 de juliol, aquests nous nomenaments que afecten a la nostra diòcesi. L'acte de presa de possessió d'aquests càrrecs, presidits pel Bisbe, tindrà lloc el dimarts 7 de setembre a la Cúria diocesana.

NOMENAMENTS NO PARROQUIALS

Mn. Pere Bellvert i Morente, Vicari Judicial. Renovació.

Mn. Pere Carreras i Caballé, director en funcions de l’Institut Superior de Ciències Religioses de Girona.

Mn. Jordi Pou i Sabaté, secretari de l’Institut Superior de Ciències Religioses de Girona.

Mn. Joan Baptista Esteve i Avilés, vicesecretari de l’Institut Superior de Ciències Religioses de Girona.

NOMENAMENTS PARROQUIALS

Mn. Joan M. Amich i Raurich, rector de la Bisbal d’Empordà i Castell d’Empordà.

Mn. Josep Balateu i Coromina, rector d’Amer i Sant Climent d’Amer.

Mn. Narcís Costabella i Casas, rector de Vilanova de la Muga. Continua com a rector de Castelló d’Empúries.

Mn. Josep M. García i Alique, rector de Flaçà, Juià i Sant Joan de Mollet i vicari de Celrà. Continua com a rector de Bordils, Madremanya i Sant Martí Vell.

Mn. Josep Gispert i Molinas, rector de Palau-saverdera. Continua com a rector de Roses.

Mn. Salvador Gras i Cabutí, rector de Malgrat de Mar.

Mn. Salvador Juanola i Cadena, rector de Canet de Mar.

Mn. Àngel Pagès i Isern, rector de Caldes de Malavella i Sant Andreu Salou.

P. Antoni Pardo i Casbas, S.D.B., rector de la parròquia de Santa Eugènia de Ter de Girona.

Mn. Jordi Pascual i Bancells, rector de Maçanet de la Selva, Martorell de la Selva, Sils i Vallcanera.

Mn. Jordi Pou i Sabaté, rector de Cervià de Ter, Fellines i Viladasens. Continua com a rector de Medinyà, Orriols i Sant Julià de Ramis.

Mn. Eduard de Ribot i Martínez, rector d’Arbúcies i Sant Feliu de Buixalleu.

Mn. Joan Solés i Pujol, rector de Celrà.

Mn. Àngel Torres i Rosa, rector d’Argelaguer, Montagut, Oix, Sadernes, Sales de Llierca, Sant Jaume de Llierca i Tortellà.

Mn. Enric Tubert i Pagès, rector de les parròquies de santa Maria del Mar i santa Eugènia de Palamós.

Mn. Josep Barcons i Muntada, administrador parroquial de l’Estartit. Continua com a rector de Torroella de Montgrí.

Mn. John William Candelo i Perea, administrador parroquial de la Jonquera. Continua com a administrador parroquial de Capmany, Biure, Cantallops, Espolla, Masarac, Mollet de Peralada i Sant Climent Sescebes.

Mn. Josep M. Castellà i Marcet, administrador parroquial de Palafolls i Sant Genís de Palafolls. Continua com a rector de Lloret de Mar.

Mn. Pere Font i Verdaguer, administrador parroquial de Sant Mori i Sant Miquel de Fluvià. Continua com a rector de Pontós, Romanyà d’Empordà, Ermadàs i Parets.

P. Francesc Xavier Martínez i Zazo, S.D.B., vicari de la parròquia de Santa Eugènia de Ter de Girona.

Mn. Enric Bahí i Regincós, adscrit a la parròquia de sant Esteve d’Olot i Encarregat del santuari de la Mare de Déu del Tura d’Olot.

Mn. Joan Boadas i Hernández-Sonseca, adscrit amb facultats de vicari a les parròquies de Bordils, Flaçà, Juià, Madremanya, Sant Joan de Mollet i Sant Martí Vell.

Mn. Carles Mundet i Tarrés, adscrit a la parròquia de Santa Maria de Blanes.

Mn. Pere Teixidor i Soler, adscrit amb facultats de vicari a Palafolls i Sant Genís de Palafolls.

Mn. Esteve Soy i Guix, adscrit a Santa Coloma de Farners i Capellà de la Residència “Sant Salvador d’Horta”.

Mn. Enric Casellas i Torres, diaca al servei de la parròquia de la Bisbal d’Empordà.

Mn. Miquel Figarola i Pigem, diaca al servei de l’agrupació de les parròquies de la Vall del Llémena i de Cervià de Ter, Fellines, Medinyà, Sant Jordi Desvalls, Sant Julià de Ramis i Viladasens.

Mn. Xavier Lloses i Salvadó, diaca al servei de la parròquia de la Mare de Déu dels Àngels de Sant Feliu de Guíxols i de les altres parròquies de l’agrupació de la Vall d’Aro.