Dilluns 25 d'octubre de 2010

El bisbe presideix les Jornades Nacionals de Turisme

Des d’avui dilluns dia 25 d'octubre fins el proper dimecres tenen lloc a Saragossa les Jornades Nacionals de Pastoral del Turisme, que organitza el corresponent departament de la Conferència Episcopal Espanyola. El bisbe responsable d’aquest Departament és Mons. Francesc Pardo i Artigas que presideix les Jornades esmentades..
El tema central d’enguany és: Turisme i art. Dimensió evangelitzadora dels espais i patrimoni religiosos”. La conferència inaugural l’ha pronunciat l’arquebisbe de Saragossa, Mon. Manuel Ureña, que ha parlat de la temàtica central de les Jornades, que inclouen celebracions eucarístiques a la basílica del Pilar i la Seo.
Altres conferenciants en aquestes Jornades són, Luís Martínez Lorente, Delegat diocesà de Turisme de la diòcesi de Conca, Manuel Amezcua, Delegat diocesà de les Germandats i Confraries de la diòcesi de Guadix, Iñaki Gaztelumnedim, tècnic de turisme de Santiago de Compostel·la, Immaculada Amisén, Directora de Turisme Saragossa, Javier de Valle professor de la Universitat de Saragossa i Francisco Juan Galiana, Director del Departament de Pastoral de Turisme i Temps Lliure de la Conferència Episcopal Espanyola.