Dimarts 23 de novembre de 2010

Trobada d'esplais cristians

El passat dissabte 20 i diumenge 21 de novembre tingué lloc a la casa de colònies "Els Arcs" de Santa Pau, una trobada de joves dels diferents centres d'Esplais Cristians de la nostra diòcesi de Girona.
Sota l'empar de la Fundació Mare de Déu del Mont i de la Delegació de Pastoral amb Joves, aquest encontre va tenir la finalitat de potenciar els centres d'esplai diocesans i oferir als joves uns dies de coneixença i treball.
Amb jocs, xerades i tallers que oferiren diversos formadors de l'escola diocesana de l'Esplai, els joves varen treballar el respecte vers als altres, la Pau, la no violència i els valors cristians que es viu en un esplai confessional.
Diumenge s'inicià el dia amb una celebració i es conclogué amb la foto de grup i l'hora dels adéus.