Dijous 23 de desembre de 2010

Agraïments del bisbe Francesc

El bisbe Francesc s’ha adreçat a la Cúria Diocesana i al Capítol Catedral en l’acte de felicitació del Nadal que ha tingut lloc el dijous 23 de desembre a Casa Carles. En el seu discurs ha expressat tres agraïments especials a persones que han desenvolupat aquests darrers anys diferents serveis: Maria Rosa Ferrer, directora del Museu Diocesà, per jubilació; Salvador Maneu, secretari general de Càritas, que properament assumirà el càrrec de director executiu de la Fundació Príncep de Girona; i Cristina Masferrer, fins ara Delegada episcopal de Pastoral de la Salut, que des d’ara treballarà com a consellera general de les Religioses de Sant Josep de Girona a la casa mare, a Madrid.
Mons. Francesc Pardo també ha destacat la “presència humil i senzilla” de l’Església i la feblesa dels signes que ofereix, a través de la qual, però, es manifesta el poder de Déu.
Finalment, el bisbe ha desitjat a tothom “un Nadal amb Jesús”.