Diumenge 13 de febrer de 2011

Martí Batllori, nou Secretari General de Càritas

Càritas Diocesana de Girona ha nomenat a Martí Batllori, Secretari general d’aquesta institució diocesana. Ocuparà el lloc de Salvador Maneu, anterior Secretari General des de l’any 2003 i que recentment va ser nomenat Secretari Executiu de la Fundació Príncep de Girona.
Martí Batllori, és llicenciat en Dret per la Universitat de Girona, de la que és professor associat a l’àrea de Dret mercantil. També exerceix d’advocat amb despatx obert a Girona. Ha estat actiu en diversos àmbits de la societat civil gironina, i vinculat al món social principalment com a coordinador de l’entitat Intermón Oxfam també a Girona. Ha col·laborat en el servei d’assessorament de deutes familiars de Càritas Diocesana de Girona, i actualment està treballant amb altres entitats catalanes en la reforma de la regulació de l’execució hipotecàries de la vivenda habitual i de la llei concursal. El nou Secretari general de Càritas Diocesana de Girona, iniciarà la seva gestió dilluns vinent, dia 14.