Dijous 07 de juliol de 2011

Nomenaments al Bisbat

Mons. Francesc Pardo i Artigas, bisbe de Girona, atenent el bé pastoral del Poble de Déu d’aquesta diòcesi, fa públics els següents nomenaments:

NOMENAMENTS NO PARROQUIALS

Mn. Jordi Reixach i Masachs, delegat episcopal de Pastoral del Turisme.

Mn. Joan Robé i Campeny, secretari particular del sr. Bisbe.

Sr. Carles Sánchez i García, delegat episcopal de Mitjans de Comunicació Social.

NOMENAMENTS PARROQUIALS

Mn. Josep Puig i Bofill, arxipreste de l’arxiprestat del Maresme.

Mn. Jordi Reixach i Masachs, arxipreste de l’arxiprestat de la Costa Brava centre.

Mn. Sebastià Aupí i Escarrà, rector de Cervià de Ter, Fellines, Medinyà, Orriols, Sant Julià de Ramis i Viladasens.

Mn. Martirià Brugada i Clotas, rector d’Anglès, Bonmatí, Constantins, Sant Julià del Llor i Sant Martí Sapresa.

Mn. Jordi Callejón i Ferrer, rector de la parròquia de sant Jaume de Salt.

Mn. Josep Casellas i Matas, rector de la parròquia de santa Maria de Pineda de Mar i Sant Pere de Riu.

Mn. Josep M. Garcia i Alique, rector de la parròquia de Celrà.

Mn. Salvador Gras i Cabutí, rector de Palafolls i Sant Genís de Palafolls. Continua com a rector de Malgrat de Mar.

Mn. Joan Güell i Noguer, rector de Fortià, Riumors, Vila-sacra i Vilatenim. Continua com a rector de Sant Pere Pescador i Torroella de Fluvià.

Mn. Felip Hereu i Pla, rector de Palafrugell i Mont-ràs.

Mn. Joan Planellas i Barnosell, rector de Foixà, Rupià i la Sala. Continua com a rector de Colomers, Garrigoles i Jafre.

Mn. Jordi Pou i Sabaté, rector de Bescanó, Estanyol i Vilanna.

Mn. Antoni Rubio i Barés, rector de Llançà i Colera.

Mn. Josep Paracolls i Masferrer, vicari de la parròquia de sant Josep de Girona.

Mn. Josep Clavaguera i Canet, administrador parroquial de Galliners, Orfes, Vilademuls, Sant Marçal de Quarantelles i Terradelles.

Mn. Joan Boadas i Hernández-Sonseca, adscrit, amb facultats de vicari, a les parròquies de Colomers, Foixà, Garrigoles, Jafre, Rupià i la Sala.

Els nomenaments que queden pendents es comunicaran més endavant. L’acte de presa de possessió dels nous càrrecs, presidit pel bisbe Francesc, tindrà lloc el dijous 15 de setembre de 2011, a la Cúria diocesana.

Girona, 7 de juliol de 2011