Divendres 12 d'agost de 2011

JMJ. Activitats d'avui dia 12 d'agost

Avui, seguint el programa establert, els més de 6.000 joves que ens visiten han dedicat temps per a la pregària repartits per diferents parròquies de 8 a 2/4 d’11 del matí. Aquestes celebracions molt bé preparades pels diferents consells parroquials han estat presidides pels bisbes que acompanyen els joves. El bisbe Francesc ho ha fet a la parròquia del Mercadal de Girona. Impressionava veure els temples plens de gom a gom de joves, escoltar i participar de les seves pregàries i els cants (adjunto material gràfic)
La resta del matí l’ocupen realitzant visites culturals per la ciutat.
La tarda ofereix dues possibilitats: uns grups visitaran diferents indrets de la diòcesi (Santa Coloma de Farners, Castelló d’Empúries, Sant Feliu de Guíxols, Torroella de Montgrí, L’Escala, Tossa de Mar, Figueres i els Aiguamolls de l’Empordà) on seran atesos pels joves de les respectives parròquies; altres grups participaran de la Ruta Espiritual (recorregut pels diferents monestirs de la ciutat, començant a les 15’00 hores a Sant Daniel), pregant amb els religiosos i religioses segons els seus carismes.
A les 19’00 hores tots els més de 6.000 joves soparan al Palau Firal i a les 20’30 hores es traslladaran a la Catedral i a Sant Fèlix per a la Vetlla Jove. A les 23’00 hores tornaran als seus allotjaments.