Dimarts 20 de setembre de 2011

Reunió d’arxiprestes

Avui ha tingut lloc la primera de les sis reunions d’arxiprestes previstes per al curs 2011 – 2012. S’han trobat al casal “Bisbe Cartañà” de Girona els tretze arxiprestes de la diòcesi; d’aquests, dos, inicien la seva responsabilitat després d’haver pres possessió el passat 15 de setembre, es tracta de Mn. Josep Puig i Bofill, arxipreste de l’arxiprestat del Maresme i Mn. Jordi Reixach i Masachs, arxipreste de l’arxiprestat de la Costa Brava centre.
A la reunió, presidida pel bisbe Francesc, s’han tractat els diferents punts de l’ordre del dia. A destacar; la presentació per part del sr. Bisbe de les prioritats pastorals per al curs que ara comença (celebració de l’Eucaristia dominical; comunitats parroquials com escoles de pregària; formació cristiana; el catecumenat i la confirmació d’adults...), temes de formació permanent dels preveres i diaques per al present curs; valoració per part de cada arxiprest de les actuacions a portar a terme als seus respectius arxiprestats. En l’apartat d’informacions diverses, el delegat episcopal per als mitjans de comunicació social, ha informat sobre el seu departament, incidint preferentment en els avantatges que ofereix l’espai web del Bisbat com a eina evangelitzadora i la possible incorporació a les diferents xarxes socials de tota l’actualitat diocesana.