Dijous 22 de desembre de 2011

Aportació econòmica a Càritas Diocesana

Dijous 22 de desembre ha tingut lloc, a Càritas Diocesana de Girona, l’acte de lliurament de la donació que ha fet l’empresa Selecció Regisa SL a Càritas, arran de la campanya “Es porc sibarita, es porc solidari”.

Aquesta donació és fruit de l’acord de col•laboració que van signar a l’abril l’empresa Selecció Regisa SL i Càritas Diocesana de Girona, en el marc del programa Empreses amb Cor de Càritas, que preveia l’aportació econòmica de part dels beneficis de comercialització dels productes de la marca "Es Porc Sibarita" de Regisa S.L., durant la present campanya, a l’acció social que Càritas desenvolupa.

En motiu de l’acte de lliurament, s’ha organitzat un berenar solidari amb productes d’aquesta empresa que té la seva seu a Riudellots de la Selva.