Dimarts 10 de gener de 2012

Trobada de formació dels diaques permanents

Avui dimarts el bisbe Francesc i el vicari general, Mn. Lluís Suñer, s’han reunit amb els diaques permanents de la nostra diòcesi. Durant la trobada els diaques han informat de les diferents tasques que realitzen a les parròquies que tenen encomanades a través d’un interessant diàleg.
Aquestes trobades, que es realitzen tres vegades l’any, s’aprofiten també com a jornada de formació permanent. En aquesta ocasió, Mn. Jordi Font, ha dirigit un taller sobre litúrgia i pastoral.
En l’actualitat són sis els diaques permanents a la nostra diòcesi.
Mn. Enric Casellas adscrit a la parròquia de Santa Maria de La Bisbal d’Empordà.
Mn. Joan B. Esteve adscrit a la parròquia de Sant Feliu de Girona.
Mn. Josep Farrerons adscrit a la parròquia de Santa Coloma de Farners i amb responsabilitats a l’arxiprestat Farners-Montseny.
Mn. Miquel Figarola amb responsabilitats a les parròquies de l’arxiprestat dels Àngels-Llémana.
Mn. Xavier Lloses adscrit a la parròquia de la Mare de Déu dels Àngels de Sant Feliu de Guíxols i amb responsabilitats a l’agrupació de parròquies de la Vall d’Aro.
Mn. Joan Robé adscrit a les parròquies de Santa Maria de Palafolls i Sant Genís de Palafolls.