Dimecres 11 de gener de 2012

Novenes de Sant Sebastià

Avui 11 de gener comencen les novenes de Sant Sebastià a la parròquia de Sant Vicenç de Tossa de Mar i a l’església de Sant Sebastià de Santa Coloma de Farners.
A Santa Coloma de Farners serà el bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo, qui iniciarà la novena parlant de “La visita Pastoral a les Parròquies”. Serà a les 7 de la tarda (Rosari, Novena i celebració de l’Eucaristia).
A Tossa de Mar predicarà el bisbe emèrit de Girona, Mons. Carles Soler, sobre “La Crida de Jesús”. A ¾ de 7 de la tarda (Rosari, Celebració de l’Eucaristia, Novena i Cant dels Goigs).
A l’agenda trobaran tota la informació de les Novenes dia a dia.

Divendres 20 a les 7 del matí, a la parròquia de Tossa, presentació del Pare Pelegrí i Missa del Cantar. A continuació inici de la processó camí cap a l’ermita de Sant Sebastià de Santa Coloma.
A Santa Coloma, quan es faci fosc, arribada del Pare Pelegrí que serà presidida pel bisbe Francesc.

Dissabte 21 a les 7 del matí, a l’església de Sant Sebastià de Santa Coloma, missa a les 7 del matí concelebrada per Mn. Joan Carreras, rector de Tossa de Mar i Mn. Ramon Alventosa, rector de Santa Coloma. Entrada la nit, rebuda del Pare Pelegrí a Tossa i processó d’acció de gràcies amb assistència del bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo.