Divendres 23 de març de 2012

Agenda del cap de setmana.

Visita Pastoral. Aquest cap de setmana el bisbe Francesc continuarà amb la Visita Pastoral a l’Arxiprestat de Farners-Montseny.
Avui divendres 23 visitarà la parròquia de Santa Coloma de Farners celebrant l’Eucaristia a 2/4 de 8 de la tarda. Dissabte 24 visitarà la parròquia de Vidreres, on presidirà l’Eucaristia a les 8 de la tarda i el diumenge 25 celebració de l’Eucaristia a Vallcanera a les 9 del matí, Missa a les 12 del migdia a Santa Coloma de Farners i a les 5 de la tarda presidirà el Via Crucis de l’Arxiprestat a Vidreres.

XVI Trobada diocesana d’Animadors de la Litúrgia. La trobada, que s’iniciarà a les 10 del matí amb una pregària inicial, tractarà com a tema de reflexió La celebració de l’Eucaristia en alguns textos dels Pares de l’Església a càrrec de Mn. Joan Torra. A continuació diàleg i treballs pràctics i a 2/4 d’1 celebració de la Paraula presidida pel Bisbe.

VI Jornada de Mestres i Professors de Religió a Lleida. La Jornada, organitzada pel Secretariat Interdiocesà per a l’Ensenyament de la Religió a Catalunya i Fundació Escola Cristiana de Catalunya, va dirigida preferentment a mestres i professors de religió de l’àmbit geogràfic de les diòcesis catalanes. Hi hauran ponències i fins a 18 tallers adreçats a les diferents etapes.

A la fotografia la parròquia de Vallcanera.