Dijous 21 de juny de 2012

Programació religiosa al servei de la diòcesi

Camí de Vida. El programa diocesà de televisió "Camí de Vida" que s’emet per diferents televisions locals canvia de format i d’estil per convertir-se durant aquest estiu en “Camí de Parròquies”. En cada programa es parla des d’una població de la seva parròquia amb entrevistes al rector i a altres persones d’interès. Les parròquies escollides són: Banyoles (1 de juliol); Sant Narcís de Girona (8 de juliol); La Immaculada i Sant Pau de Figueres (15 de juliol); Caldes de Malavella (22 de juliol); La Canya i la Vall de Bianya (29 d ejuliol); Llançà (5 d’agost); Sant Pere Màrtir d’Olot (12 d’agost); Calella de la Costa (19 d’agost) i Malgrat de Mar (26 d’agost). El programa és dirigit per Mn. Jordi Reixach amb la copresentació de Laura Masferrer. El programa pot seguir-se per Internet.

Església Viva. El programa de ràdio diocesà "Església Viva" que s’emet per 22 emissores locals, emetrà aquest estiu com a novetat la secció "Preguntes amb resposta" a on el convidat ha de respondre ràpidament i breument una sèrie de preguntes sobre la vida i forma de pensar. És dirigit i presentat per Àngel Rodríguez Vilagran. El programa pot seguir-se per Internet.

El Senyal. La revista diocesana “El Senyal”, en el seu número de juliol/agost, presentarà com a tema central “El paper dels laics en la Nova Evangelització”. Actualitat, opinions, reflexions, entrevistes... són algunes de les seccions.

Full parroquial. Amb el “Full” del diumenge 1 de juliol arribarà la tradicional salutació del bisbe Francesc a tots els turistes que ens visiten durant l’estiu.