Dimarts 26 de juny de 2012

Entrevista al Bisbe de Girona Mons. Francesc Pardo

El programa diocesà de televisió “Camí de Vida” va acomiadar el diumenge 24 de juny el curs 2011-2012 amb una entrevista al bisbe Francesc Pardo. Al llarg de l’entrevista el bisbe fa balanç del curs, destacant aquelles actuacions diocesanes que han merescut una atenció especial, i anunciant els projectes previstos pel curs vinent.

El programa “Camí de Vida” inicia a partir d’ara i durant els mesos d’estiu un recorregut per diferents parròquies de la nostra diòcesi.
Calendari:
Banyoles (1 de juliol); Sant Narcís de Girona (8 de juliol); La Immaculada i sant Pau de Figueres (15 de juliol); Caldes de Malavella (22 de juliol); La Canya i la Vall de Bianya (29 de juliol); Llançà (5 d’agost); Sant Pere Màrtir d’Olot (12 d’agost); Calella de la Costa (19 d’agost) i Malgrat de Mar (26 d’agost).
vegeu entrevista