Dimarts 17 de juliol de 2012

COMUNICAT DE NOMENAMENTS i JUBILACIONS CANÒNIQUES DE RECTOR

Mons. Francesc Pardo i Artigas, bisbe de Girona, atenent el bé pastoral del Poble de Déu d’aquesta diòcesi, fa públics els següents nomenaments:
NOMENAMENTS NO PARROQUIALS
Sr. Josep Antoni Vieta i Corcoy, vicedelegat episcopal de pastoral amb joves.

NOMENAMENTS PARROQUIALS
Mn. Ferran Jarabo i Carbonell, rector de Castelló d’Empúries i Vilanova de la Muga.
Mn. Ramon Oller i Hereu, rector d’Amer i Sant Climent d’Amer. Continua com a rector de la Cellera de Ter.
Mn. Josep Paracolls i Masferrer, rector de Canet de Verges, Fonolleres, Parlavà, Verges i Ultramort.
Mn. Narcís Ponsatí i Prujà, rector de les parròquies de la Mare de Déu dels Àngels i santa Maria Assumpta de Sant Feliu de Guíxols i coordinador de l’agrupació de parròquies.
Mn. Jordi Reixach i Masachs, rector de la parròquia de sant Pau de Girona i membre de l’equip pastoral de la parròquia de sant Josep de Girona, amb facultats de vicari.
Mn. Josep Sala i Subirana, rector de Beget, Bolós i Rocabruna.
Mn. Joan M. Amich i Raurich, administrador parroquial de Fitor, Fonteta, la Pera, Peratallada, Púbol, Sant Climent de Peralta, Sant Pol de la Bisbal i Vulpellac i encarregat de Pedrinyà. Continua com a rector de la Bisbal d’Empordà i de Castell d’Empordà.
P. Joan Camps i Marquès, S.D.B., vicari de la parròquia de santa Eugènia de Ter de Girona.
Mn. Jordi Callejón i Ferrer, responsable de la pastoral amb joves de les parròquies de l’arxiprestat de Girona-Salt.
Mn. Enric Casellas i Torres, diaca al servei de la parròquia de Torroella de Montgrí i de les altres que formen l’agrupació.
Mn. Josep Farrerons i Fugarolas, diaca al servei de les parròquies de la Pera i Púbol i de les altres que formen l’agrupació de la Bisbal d’Empordà.
Mn. Ignasi López i Clevillé, diaca al servei de les parròquies d’Amer i Sant Climent d’Amer i dels altres ministeris pastorals encomanats per l’arxipreste del Ter-Brugent.

També fa públic que ha acceptat les peticions de jubilació canònica següents, que es faran efectives, respectivament, el dia de l’inici del ministeri dels nous rectors de cada parròquia:
Mn. Josep Balateu i Coromina, fins ara rector d’Amer i Sant Climent d’Amer.
Mn. Ignasi Forcano i Isern, fins ara rector de la parròquia de sant Pau de Girona.
Mn. Joaquim Goy i Esteve, fins ara rector de la Pera i Púbol i encarregat de Pedrinyà.

L’acte de presa de possessió dels nous càrrecs, presidit pel bisbe Francesc, tindrà lloc el dimecres 12 de setembre de 2012, a les 11h. del matí, a la Cúria diocesana.

Girona, 16 de juliol de 2012