bisbat de girona
imatge fons top PROVAAAAA

Delegació de Mitjans de Comunicació Social

Dimecres 29 d'agost de 2012

Trobada Interdiocesana dels Delegats de Missions dels bisbats de Catalunya.

Des d’avui i fins el proper divendres es reuneixen al santuari dels Àngels els delegats diocesans de missions dels diferents bisbats catalans presidits pel bisbe de Lleida, Mons. Joan Piris, bisbe responsable de Missions de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET). El coordinador del Secretariat interdiocesà és Mn. Ricard Sarrà, delegat episcopal de missions del nostre bisbat.
Hi assisteix també D. Anastasio Gil, director nacional de les Obras Misionales Pontificias (OMP).
El Secretariat interdiocesà de Missions es reuneix tres vegades l’any. Enguany per a la reunió d’estiu s’ha escollit la nostra diòcesi.
Historial
imatge fons bottom PROVAAAAA