Dilluns 24 de setembre de 2012

Assemblea de Càritas diocesana

El dissabte 22 va celebrar-se l’Assemblea de Càritas a la diòcesi de Girona al Casal Bisbe Cartañà.
Desprès d’unes paraules de benvinguda del bisbe Francesc, va ser el director, Sr. Ramon Barnera, qui va informar sobre la situació i activitats realitzades des de l’última assemblea així com les previsions pel curs que comença.
Es van exposar davant l’assemblea dos documents —revisió del Pla Estratègic i voluntariat— debatuts i aprovats per àmplia majoria dels assistents.
Va ser el Secretari General de Càritas diocesana, Sr. Martí Batllori, l’encarregat de presentar la proposta de treball per al Pla triennal 2014-2016.
El bisbe Francesc va subratllar que es tracta d’una sola Càritas i que aquesta visió de conjunt, d’unitat, l’han de tenir clara les diferents càritas, ja siguin parroquials o interparroquials, de manera que totes caminin de conjunt ajudant-se si es presenta el cas.