Dijous 27 de setembre de 2012

Diada de Formació de Vida Creixent

El moviment “Vida Creixent” ha celebrat el dimecres 26, a la casa d’espiritualitat Santa Elena de Solius, una diada de formació a la que van assistir unes dues-centes persones dels diferents grups existents a la nostra diòcesi.

Mn. Enric Tubert, rector de Palamós, va ser l’encarregat de presentar el temari, “La fe cristiana, porta sempre oberta”, que es treballarà durant el present curs. Després del col•loqui va celebrar-se l’Eucaristia donant pas al dinar de germanor. A la tarda, al llarg de l’assemblea, el coordinador del moviment va presentar els membres de la nova junta directiva, aprovada per unanimitat. Es van anunciar dates per a les trobades diocesanes i interdiocesanes.

Les trobades de formació són una bona oportunitat per aprofundir la fe, per redescobrir-la i enfortir-la.

Membres de la junta directiva:
Consiliari, Mn. Ramon Oller
Coordinador, Sr. Pere Canaleta
Vicecoordinadora, Sra. Rosa Vila
Secretari, Sr. Innocenci Mesas
Tresorer, Sr.Carles Soler
Vocals, Sra. Àngela Ginestar, Sr. Manuel Adell, Sra. Dolors Godoy, Sra. Consol Blanquera, Sr. Enric Pijuan i Sra. Assumpció Nicolazzi.