Dimarts 28 de gener de 2014

Càritas Interparroquial de Girona celebra la Diada de la Pau

En la llista de grans diades internacionals, el 30 de gener és la data en la que se celebra la Diada per la Pau. Una jornada anual dedicada a difondre els valors i significats de les paraules pau, concòrdia, tolerància, solidaritat i el respecte dels drets humans. L'elecció de la data no és gens casual, sinó que es correspon amb el dia de la desaparició d'una de les grans figures del pensament pacifista mundial, Mohandas Gandhi, assassinat a l'Índia ara fa seixanta-sis anys.
Càritas Interparroquial de Girona i amb la col·laboració de l'Associació de veïns del Mercadal i de la Parròquia Mercadal&Espais 31 celebren aquesta diada el dijous dia 30 a les 17.15 a la plaça de Santa Susanna del Mercadal de Girona.