Dimarts 25 de març de 2014

Acció social des de les entitats d’Església

Càritas diocesana i la Fundació Pere Tarrés van presentar el dilluns 24 de març a l’auditori del Centre EspaiCaixa de Girona, una jornada amb el títol “L’acció social des de les entitats d’Església. El seu paper en la cohesió social a Catalunya”. Va presentar-se el treball de recerca que ha estat recollit en un llibre publicat per l’Editorial Claret.
La recerca, on han participat més de 40 entitats d’Església de Catalunya, ha estat promoguda per la Xarxa d’Entitats Socials d’Església amb el suport de la Direcció General d’Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya. l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya i el Comissionat d’Afers Religiosos de l’Ajuntament de Barcelona.

Després de la presentació institucional de l’acte a càrrec de Ramon Barnera (fotografia), Director de Càritas Diocesana de Girona, van ser Núria Roca, membre de l’equip investigador del Campus Docent Sant Joan de Déu, i Marina Aguilar, membre de l’equip investigador de la Fundació Pere Tarrés, les que van presentar el resultat del treball de recerca.

L’acte va cloure amb una Taula d’experiències moderada per un representant de Càritas diocesana i posterior debat obert al públic.
El bisbe Francesc va assistir a la presentació.