Dimecres 21 de maig de 2014

L’Aplec de l’Esperit a Banyoles

El proper 7 de juny centenars de joves de tot Catalunya es trobaran a Banyoles per celebrar l’Aplec de l’Esperit.

L’Aplec de l’Esperit és una trobada celebrativa d’expressió juvenil, en la festa de la Pentecosta, i que va néixer com a iniciativa dels Minyons Escoltes i Guies de Sant Jordi, l’any 1978
Actualment, l’Aplec és convocat pels bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET), mitjançant les delegacions diocesanes de pastoral de joventut que formen el Secretariat Interdiocesà de Joventut. En cada ocasió és organitzada per una diòcesi diferent. Aquesta gran trobada juvenil aplega joves vinculats a diferents realitats d’Església d’arreu de Catalunya, Balears i Andorra. L’última vegada que va celebrar-se a Girona va ser l’any 1994.

Adjuntem dades històriques de l’Aplec i horari dels actes a celebrar.