Divendres 23 de maig de 2014

Últims dies d’inscripcions per a la Peregrinació diocesana a Lourdes

L'Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes organitza la 49a Peregrinació de l'Esperança amb malalts i discapacitats al santuari pirinenc, del 28 de juny al 2 de juliol.

Les inscripcions es poden fer fins al proper dia 30 a les respectives delegacions o a les oficines de l'Hospitalitat, c/ Àntic Roca, 38 "Casal Bisbe Cartañà", 1er pis, a Girona, els dijous i divendres de 7 a 9 del vespre i els dissabtes de 5 a 9 del vespre.

Per a fer la inscripció cal portar fotocòpia del DNI, 2 fotos (brancadiers i infermeres) / 1 foto (els pelegrins). Durant la peregrinació cal portar el DNI original i vigent i la Targeta Sanitària Europea. Els menors de 18 anys que viatgin sols han de portar el permís patern oficial (Policia local/Ajuntament de cada població).

Fotografia: sortida de la peregrinació 2013