Dilluns 28 de juliol de 2014

Comunicat de nous nomenaments i jubilació canònica de rector

Mons. Francesc Pardo i Artigas, bisbe de Girona, atenent el bé pastoral del Poble de Déu d'aquesta diòcesi, fa públics els següents nous nomenaments.

NOMENAMENTS NO PARROQUIALS
Mn. Josep Puig i Bofill, consiliari diocesà de l’associació privada de fidels Vida Creixent de la Diòcesi de Girona.
Mn. Sebastià Aupí i Escarrà, capellà del Servei Religiós del Parc Hospitalari Martí i Julià de Salt, i Coordinador d’aquest servei.

NOMENAMENTS PARROQUIALS
Mn. Martí Colomer i Pujol, rector d’Empúries. Continua com a rector de l'Escala i Viladamat i administrador parroquial de Vilacolum i Vilamacolum.
Mn. Santiago Parejo i Campillos, rector de Tordera i Encarregat de Vallmanya.
Mn. Jordi Pou i Sabaté, rector d’Aiguaviva. Continua com a rector de Bescanó, Estanyol i Vilanna.
Mn. Jordi Font i Plana, administrador parroquial de Sous i Capellà del Santuari de la Mare de Déu del Mont. Continua com a rector de Fontcoberta, Ollers, Viladamí i Vilavenut.
Mn. Joan Solés i Pujol, administrador parroquial, pel temps necessari, de Borrassà, Cabanelles, Ermedàs, Espinavessa, Lladó, l’Estela, Navata, Ordis, Pontós, Queixàs, Romanyà d’Empordà, Sant Martí Sesserres, Taravaus, Vilademires i Vilamalla.
P. Jesús M. Vergara i Gainza, S.D.B., vicari de la parròquia de Santa Eugènia de Ter de Girona.
Mn. Enric Sala i Villegas, adscrit a Sant Pere Pescador.
Mn. Pere Narbón i Font, diaca adscrit a la parròquia de Palafrugell i al servei d’altres tasques que el bisbe li pugui encomanar.
Mn. Jordi Pla i Planas, diaca al servei de les parròquies de Borrassà, Cabanelles, Ermedàs, Espinavessa, Lladó, l’Estela, Navata, Ordis, Pontós, Queixàs, Romanyà d’Empordà, Sant Martí Sesserres, Taravaus, Vilademires i Vilamalla.
Mn. Carles Sánchez i Garcia, diaca al servei de les parròquies de Sant Miquel de Fluvià i Sant Mori, de l’Arxiprestat de l’Alt Empordà Interior; i també de les parròquies de l’Armentera, Empúries, l’Escala, Montiró, Saldet, Valveralla, Ventalló, Vilacolum, Viladamat, Vilamacolum i Vila-robau, de l’Arxiprestat de l’Alt Empordà Marina.

JUBILACIÓ CANÒNICA (es farà efectiva el dia de l’inici del ministeri del nou rector)
Mn. Pere Hugas i Oliveras, fins ara rector d’Empúries.

L'acte de presa de possessió dels nous càrrecs, presidit pel bisbe Francesc, tindrà lloc el divendres 12 de setembre de 2014, a la Cúria diocesana.