bisbat de girona

Delegació de Mitjans de Comunicació Social

Dijous 18 de desembre de 2014

Nomenaments

El sr. Bisbe ha signat els següents nomenaments:

Mn. Joan Baburés i Noguer, Rector de la parròquia de Sant Daniel de Girona, a partir del 7 de gener de 2015.

Mn. Josep Casellas i Matas, Rector de la parròquia de Santa Susanna, a partir de l’1 de gener de 2015.

Sr. Miquel Calsina i Buscà, Delegat episcopal de Mitjans de Comunicació Social, a partir de l’1 de gener de 2015.

Mn. Joan Baburés i Noguer, Director diocesà de l’associació privada de fidels “Apostolat de l’Oració a la Diòcesi de Girona”, a partir del 5 de desembre de 2014.

Mn. Joan Boadas i Hernández-Sonseca, Consiliari diocesà de l’associació privada de fidels “Apostolat de l’Oració a la Diòcesi de Girona, a partir del 5 de desembre de 2014.

Sr. Miquel Calsina i Buscà, Vocal primer de la Fundació Pia Autònoma “Fundació Emissora diocesana de Ràdio a Figueres”, a partir de l’1 de gener de 2015

Mn. Carles Sánchez i García, Vocal segon de la Fundació Pia Autònoma “Fundació Emissora diocesana de Ràdio a Figueres”, a partir de l’1 de gener de 2015

Historial
imatge fons bottom