Dimecres 31 de desembre de 2014

Trobada per la Pau a La Cellera de Ter

Un grup de joves de l’Arxiprestat Ter Brugent, han participat aquest dilluns 29 de desembre en una trobada per la Pau a la Cellera de Ter.

Les activitats han començat amb un taller de confecció d'espelmes. Cada un dels participants ha introduït una pregària de petició a la seva corresponent espelma. Seguidament, les espelmes s'han encès amb la llum de Betlem que dies enrera havien portat els escoltes de La Cellera de Ter des de Girona. Finalment, s'ha realitzat una estona de reflexió i de pregària a la capella del Santíssim de l’Ésglésia parroquial de la Mare de Déu de Sales.

La trobada ha acabat amb una xocolatada a les instal.lacions de les Germanes Vedrunes i amb una visita als pessebres que s’exposen als locals parroquials.

Aquestes trobades de joves de les diferents parròquies de l’Arxiprestat són una iniciativa sorgida a partir de les prioritats pastorals per aquest any.