bisbat de girona

Delegació de Mitjans de Comunicació Social

Divendres 26 de juny de 2015

Comunicat del Bisbat de Girona i la Parròquia d'Arenys de Mar

El Bisbat de Girona i la Parròquia d’Arenys de Mar manifesten que no tenien coneixement dels actes programats per l’Ajuntament d’Arenys de Mar a la Sala del Casal Parroquial els dies 27 i 28 de juny. Ni la Parròquia ni el Bisbat no han rebut cap petició formal d’autorització per a les projeccions cinematogràfiques previstes, i s’han assabentat del seu contingut quan ja s'ha publicat.

A través del present comunicat, el Bisbat lamenta que s’hagi aprofitat l’absència del rector de la parròquia durant uns dies per difondre sense autorització prèvia uns actes als locals parroquials, i recorda que aquests locals estan destinats a les activitats pastorals de la parròquia i l’arxiprestat.
Historial
imatge fons bottom