Dimarts 30 de juny de 2015

L'ISCRG posa en marxa la promoció del curs acadèmic 2015 -2016

Una vegada finalitzat el curs d'enguany, l'Institut Superior de Ciències Religioses de Girona ja ha posat en marxa la campanya d'informació i de promoció del curs acadèmic 2015 -2016. L'ISCRG, entitat diocesana vinculada a la Facultat de Teologia de Catalunya, ofereix estudis de grau en Ciències Religioses (quatre anys, amb reconeixement civil a l'Estat espanyol) i de Màster (un any més). També s'ofereix la modalitat d'un cicle de batxillerat eclesiàstic cursant els tres primers anys.

Els estudis en Ciències Religioses, que a Calatalunya només ofereixen els Instituts Superiors diocesans vinculats a la Facultat de Teologia de Catalunya, volen oferir una formació completa sobre el fet religiós, amb un especial èmfasi en la tradició i la teologia cristianes. Els continguts curriculats (300 crèdits ECTS el cicle complet de cinc anys) es complementen amb matèries vinculades al diàleg interreligiós i al diàleg entre religió i la cultura i el pensament contemporanis. L'ISCRG també ofereix altres cursos complementaris i de formació especialitzada al llarg del curs.

El Grau i la Llicenciatura/Màster en Ciències Religioses són titulacions dirigides sobretot a persones interessades a aprofundir en aquestes qüestions des d'una perspectiva humanista i rigurosa. També a aquelles persones interessades a desenvolupar el seu perfil docent en l'àmbit de l'ensenyament de la religió i, finalment, a tots aquells que necessitin ampliar i actualitzar la seva formació teològica,

El període de matriculació per al curs 2015 -2016 serà entre l'1 i el 10 del proper mes de setembre. La seu de l'ISCRG és a la Pujada Sant Martí, 12, de Girona. També podeu trucar al telèfon 972 20 49 42, o bé enviar un correu electrònic a l'adreça: iscr@bisbatgirona.cat.

Al web del Bisbat de Girona, trobareu disponible la informació completa sobre els continguts curriculars, els requisits d'accés i el professorat.