Dimarts 30 de juny de 2015

Comencen les XIV Jornades Interdiocesanes de Responsables de Catequesi

Els dies 1 i 2 de juliol tenen lloc les XIV Jornades Interdiocesanes de Responsables de Catequesi. Durant dos dies els participants reflexionaran i treballaran a l'entorn dels grans eixos que els responsables de catequesi han de tenir en compte en la formació catequètica de nois i noies d'entre 10 i 14 anys.

Una primera sessió, a càrrec del psicòleg Jaume Martorell, tractarà sobre l'evolució de la religiositat dels nois i noies entre 10 i 14 anys. Una segona sessó, amb la particiàció de F. Xavier Martorell, delegat diocesà de catequesi de Tarragona, afrontarà la qüestió de la comunitat parroquial com espai de socialització i d'iniciació cristiana. El tercer seminari versarà sobre les noves competències del catequista educador. Antoni vendrell, vicari episcopal i delegat de catequesi de Mallorca en serà el conductor. Finalment, una quarta sessió abordarà els mètodes pedagògics i els procediments didàctics més escaients en la catequesi dels 10 als 14 anys. Antoni Elvira, del bisbat d'Urgell i Joan Àgula, catequeta de l'arquebisbat de tarragona en seran les ponents.

Les Jornades tenen lloc al Seminari Conciliar de Barcelona (C/ Diputació, núm. 231). Per més informació, podeu accedir a l'enllaç del Secretariat Interdiocesà de Catequesi