Dijous 30 de juny de 2016

Nous rectors a Olot, Palamós, Palafrugell, Tordera, Sant Pol i Canet de Mar i a les parròquies del Mercadal i del Carme de Girona

El bisbe de Girona, Francesc Pardo, ha fet públics avui diversos nomenaments de rectors amb l’objectiu de reforçar alguns equips parroquials de la diòcesi i l’activitat pastoral que desenvolupen. Entraran en vigor el proper 9 de setembre, moment en què es constituiran formalment en el càrrec.

Mn. Pere Domènech i Feixas, fins ara rector de de les parròquies del Mercadal i del Carme de Girona, passarà a ser-ho de sant Esteve i sant Cristòfol les Fonts d’Olot, després que el fins ara rector d’aquestes parròquies, Mn. Lluís Solà, rebi la jubilació canònica, que es farà efectiva el dia de l’inici del nou rector.

Mn. Enric Tubert i Pagès, fins ara rector de Palamós, serà el nou rector de les parròquies de sant Pere Màrtir i sant Roc d’Olot, Riudaura, encarregat de Sant Andreu del Coll i coordinador del Servei Religiós de l’Hospital Comarcal d’Olot, en substitució de Mn. Miquel Ramió i Feliu, que assumirà dues parròquies cèntriques de la ciutat de Girona com a nou rector de santa Susanna del Mercadal i de la parròquia de la Catedral-Mare de Déu del Carme.

Mn. Felip Hereu i Pla, fins ara rector de Palafrugell, assumeix les parròquies de Canet de Mar, Sant Pol de Mar i Sant Cebrià de Vallalta, de les quals Mn. Santiago Parejo i Campillo, en serà adscrit amb facultats de vicari. Alhora, Mn. Rafel Felipe i Freije serà nou rector de Palafrugell, Mont-ràs, Llofriu i també encarregat de Calella de Palafrugell.

Finalment, Mn. Pere Narbón i Font serà el nou rector de les parròquies de santa Maria del Mar i santa Eugènia de Palamós i de Vall-llobrega, i Mn. Salvador Juanola i Cadena, nou rector de Tordera i encarregat de Vallmanya.

L’actual rector de la Bisbal d’Empordà, Mn. Joan M. Amich i Raurich, a més de continuar amb els càrrecs i responsabilitats que ja desenvolupa, assumirà l’administració parroquial de Cruïlles, Monells, Sant Cebrià de Lledó i Sant Sadurní de l’Heura.