Dimarts 23 d'agost de 2016

El Bisbat de Girona expressa el seu condol per la mort de Narcís-Jordi Aragó

El periodista i escriptor gironí Narcís-Jordi Aragó va morir el dilluns 22 d'agost a l’edat de 84 anys. Del desembre de 1951 i fins el 1963 sota l’impuls del Consell Diocesà d’Acció Catòlica dirigiria el programa de ràdio diocesà Resurrexit que s’emetia cada setmana per Ràdio Girona. Fou també redactor en cap de la revista diocesana “Vida Catòlica” i col·laborador del “Full Parroquial”. A més, va ser autor juntament amb Josep Maria Capella, de “La Llum de la Veritat”, una passió que es va representar al Teatre Municipal de Girona durant les dècades del 1950 i 1960.
Narcís-Jordi Aragó fou director d’altres publicacions com “Presència” i “Revista de Girona”, cofundador de l’Associació de Premsa de Girona i del Col·legi de Periodistes del qual en va ser president.