Divendres 23 de desembre de 2016

Bisbe Pardo: "la nostra missió és tenir cura del pessebre que és la nostra diòcesi"

Bisbe Pardo:
En la tradicional recepció de Nadal amb la cúria diocesana, el bisbe de Girona ha afirmat que la missió de tots els cristians és la de "tenir una cura especial del pessebre de la nostra diòcesi", en al·lusió a l'església de Girona. Davant dels responsables de les delegacions episcopals i de les institucions diocesanes, Mons. Francesc Pardo ha volgut agraïr la tasca de tots aquells i aquelles que des de tots els àmbits, fan possible la presència i la difusió de la bona nova de Jesús des de les parròquies i des de totes els àmbits i entitats.