Dimarts 10 de gener de 2017

Ens ha deixat Mn. Josep Prieto

Mn. Josep Prieto i Comas va néixer a Molló el 17 de maig de 1928. Va fer els estudis eclesiàstics al Seminari de Girona i fou ordenat prevere el 7 de juliol de 1957 a l’església de sant Martí del Seminari diocesà. Va exercir el ministeri sacerdotal primer com a vicari de les parròquies d’Hostalric, de sant Pere de Figueres, de l’Escala i de santa Susanna del Mercadal de Girona. El 1962 fou nomenat regent de Maià de Montcal i encarregat de Segueró. El 1965, ecònom d’Empúries i vicari de l’Escala. El 1967, ecònom de Viladasens i regent de Cervià de Ter, d’on el 1974 en fou nomenat ecònom. El 1972, també se’l nomenà ecònom de Fellines i del 1985 al 2003 exercí de rector d’aquestes tres parròquies. Del 1981 al 1998 també tenia el nomenament d’administrador del Full Parroquial. Des del 2003 era adscrit a la parròquia de santa Maria de Banyoles i vivia a la residència sacerdotal “Monestir de Banyoles”. Ha mort a Girona el 10 de gener de 2017.
La missa exequial tindrà lloc demà, dimecres 11 de gener, a les 4 de la tarda a l’església parroquial de santa Maria de Banyoles.