Dilluns 23 de gener de 2017

Nous nomenaments parroquials

El bisbe de Girona ha signat recentment el nomenament de Mn. Jordi Pascual i Bancells com a nou rector de la parròquia de Vidreres, vacant pel traspàs de Mn. Lluís Mitjà i Casademont el passat 4 de gener. Mn. Jordi Pasqual també és rector de les parròquies de Sant Llorenç de Maçanet de la Selva, Santa Maria de Sils, Vallcanera i Martorell de la Selva.
Igualment, el bisbe Francesc ha signat el nomenament de Mn. Joan d’Arquer i Terrasa com a nou administrador parroquial de Castelló d’Empúries, Sant Pere Pescador, Torroella de Fluvià i Vilanova de la Muga, en substitució de Mn. Ferran Jarabo, que ha accedit a una excedència pastoral arran de les seqüeles d’un accident de trànsit que va patir l’abril del 2016. Mn. Joan d’Arquer fa 19 anys que és capellà i és rector de les parròquies de Llançà, Portbou i Colera. Ha dedicat part de seva acció a l’àmbit pastoral de les parròquies i de la pastoral penitenciària. Recentment, entre altres, ha impulsat la creació de Càritas a Portbou.