Divendres 16 de febrer de 2018

Renovació dels nomenaments del Consell Episcopal i nova composició del Consell Pastoral

El bisbe de Girona, Francesc Pardo, ha renovat els nomenaments del membres del Consell Episcopal del Bisbat. D’aquesta manera, ha confirmat en el càrrec per quatre anys més a Mn. Lluís Suñer com a vicari general, Mn. Joaquim Giol com a provicari general, i Mn. Joan M. Amich, Mn. Esteve Sureda, Mn. Jordi Font com a vicaris episcopals.

D’altra banda, el bisbe va signar, el 8 de febrer, el nomenament dels nous membres del Consell Pastoral diocesà, amb una vigència de quatre anys:

Mn. Jordi Callejón i Ferrer i Mn. Ramon Oller i Hereu, en representació dels preveres.
Mn. Josep Farrerons i Fugarolas, en representació dels diaques permanents.
Srta. Pilar Pina i Espinosa i Gna. Empar Serneguet i Sanfelix, en representació dels Instituts de Vida Consagrada i Societats de Vida Apostòlica.
Sr. Vicenç Lleal i Trias, en representació de l’arxiprestat de Girona-Salt.
Sr. Joan M. Palahí i Fàbregas, en representació de l’arxiprestat dels Àngels-Llémena.
Sr. Josep Babí i Vila, en representació de l’arxiprestat de la Tordera.
Sr. Joan Fabregà i Bosch, en representació de l’arxiprestat del Maresme.
Sr. Francesc Reixach i Duñach, en representació de l’arxiprestat de l’Alt Empordà interior.
Sra. Neus Torrent i Puig, en representació de l’Alt Empordà marina.
Sra. Mònica Santaulària i Fuster, en representació de l’arxiprestat del Montgrí-la Bisbal.
Sr. Joan Mató i Bonany, en representació de l’arxiprestat de la Costa Brava centre.
Sr. Francesc Llach i Bagudan, en representació de l’arxiprestat de l’Alt Fluvià.
Sr. Xavier Gifra i Darné, en representació de l’arxiprestat de Banyoles.
Sr. Jordi Solà i Bohigas, en representació de l’arxiprestat del Ter-Brugent.
Sra. Fina Blanch i Rissech, en representació de l’arxiprestat de la Selva.
Sr. Xavier Roca i Bas, en representació de l’arxiprestat de Farners-Montseny.
Sra. Anna Coll i Pujol i Sra. M. Roser Passols i Villaret, en representació dels organismes i moviments d’adults d’Apostolat Seglar.
Sr. Àngel Badalló i Cañellas i Sra. Consol Duran i Vila, en representació de la Delegació episcopal de Pastoral amb Joves.
Sra. Dolors Masferrer i Felip, per designació del Bisbe.
Sra. Mapi Osés i Antón, per designació del Bisbe.
Sr. Josep Anton Vieta i Corcoy, per designació del Bisbe.