Dimarts 17 d'abril de 2018

Participació diocesana a la trobada del Moviment de Centres d’Esplai Cristians Catalans

Més de 4.000 infants, joves i monitors del Moviment de Centres d’Esplai Cristians Catalans (MCECC) de la Fundació Pere Tarrés es van aplegar aquest passat cap de semana a la trobada VÈRTEX, a Vilafranca del Penedès, amb l’objectiu de commemorar el 60è aniversari de l’inici de les activitats la Fundació. EsplaiKids, l’esplai de la parròquia de Sant Jaume de Salt, va ser-hi present com a centre convidat, alhora que també es va comptar amb la participació del bisbe de Girona. Mons. Francesc Pardo.

Sota l’eslògan ‘L’Esplai Multiplica!’, VÈRTEX va reunir totes aquelles persones que comparteixen una mateixa manera d’entendre l’educació en el lleure a l’esplai. Al llarg del cap de setmana els 4.000 infants i adolescents, acompanyats dels seus monitors i monitores, van realitzar diverses activitats educatives i de lleure i van compartir experiències amb centres amb valors similars d'arreu del país.