Dimarts 19 de juny de 2018

Finalitza la 2a edició de l’Escola Diocesana de Catequistes

Enguany ha tingut lloc la segona edició de l’Escola Diocesana de Catequistes, que es va posar en marxar per oferir sessions de formació continuada a totes les persones que dediquen unes hores del seu temps a preparar nens i nenes, nois i noies, així com també adults, en el camí de la fe cristiana. Aquest passat cap de setmana va finalitzar el present curs amb una lliçó a càrrec del bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo, que anava titulada "L'oració del Senyor".

Tal i com explica Mn. Salvador Gras, delegat episcopal de Catequesi del Bisbat de Girona, en aquesta segona edició de l'Escola s'ha comptat amb un grup de primer amb 17 inscrits i un grup de segon any amb 24 inscrits. Pel que fa a les qüestions que han generat més interès cal destacar el tema de l’espiritualitat del catequista, les diferents parts del Credo, la comunicació educativa, l’aprofundiment sobre els sagraments i la pregària del catequista.

De cara a la propera edició es pretén mantenir el segon curs i tornar començar un nou grup de primer.